loading...
پیرانشهر-دنیای هک-فیلم-برنامه-بازی-عکس-داستان-کلیپ
اپلود عکس رایگان و دایمی
محسن گدرونی بازدید : 75 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

بوت مد ( Bombotmod v3 )

یک نرم افزار فوق العاده برای اتصال به سرور نیمباز و چت کردن با آن می باشد. بمبوت مد در واقع همون بمبوسه که نسبت به بمبوس هایی که تاکنون ساخته شده امکانات زیادی بهش اضافه شده و همین امکانات موجب تمایز این نرم افزار با سایر دیگر برای موبایل شده است


.


ادامه مطلب


محسن گدرونی بازدید : 64 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

دانلود تماس فلود در نیمباز برای موبایل - call flood for mobile این نرم افزار رو خودم ساختم ،زبانش هم فارسیه.دانلود کنید خیلی توپه.نظر هم فراموش نشه

 mohsen.glass@n.c

plingm@n.c


برای دانلود اینجا را کلیک کنید

 

محسن گدرونی بازدید : 67 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

سیاست کمپانی Apple، بسته نگه داشتن دایره سخت افزارها و نرم افزارهای خود است. به همین دلیل مدیریت و انتقال فایل در دستگاه های اپل (مثل آیپد و آیفون) به سادگی سایر تبلت ها و موبایل ها نیست. چون مدیریت این دستگاه ها به صورت اختصاصی توسط رابط های تایید شده از طرف Apple انجام میشود.

 

اما شرکت های نرم افزاری هم این وسط بیکار ننشسته اند. همانطور که توسط جیلبرک قفل آیفون شکسته شد، توسط برخی از نرم افزارها هم میتوان مدیریت و انتقال فایل در آیفون را انجام داد.

 

نرم افزار Xilisoft iPhone Magic محصولی از شرکت معتبر Xilisoft بوده و مخصوص مدیریت موبایل های آیفون است. توسط این نرم افزار میتوانید فایل های مختلف (مثل عکس، فیلم، آهنگ، نرم افزار، و ...) را به موبایل خود منتقل کنید. و یا بالعکس، آنها را از آیفون به کامپیوتر انتقال دهید.

 

از سایر قابلیت های این نرم افزار میتوان به توانایی بکاپ گیری از آیفون، تبدیل فرمت فیلم و صدا، ایجاد رینگ تون های اختصاصی، و مدیریت فایل های داخل موبایل آیفون اشاره کرد.

 

بنابر این اگر موبایل iPhone دارید، این نرم افزار بسیار پرکاربرد را دانلود کنید تا از محدودیت های iTunes خلاص شوید.

ادامه مطلب
محسن گدرونی بازدید : 85 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

در مقابل هک و برنامه های جاسوسی احساس خطر میکنید؟ در این صورت به یک آنتی تروجان خوب نیاز دارید.

 

همه آنتی ویروس های معروف (مثل AVG, Symantec, Nod, Kaspersky و ...) توانایی شناسایی و حذف تروجان ها را نیز دارند. اما برخی از این آنتی ویروس مشکل به روز رسانی دارند و به راحتی قابل آپدیت نیستند (به دلیل تحریم). ضمن اینکه شاید به دلیل قدیمی بودن سخت افزار و کند شدن سیستم، تمایلی به نصب آنتی ویروس های سنگین نداشته باشید.

 

در این صورت با ما همراه باشید تا یک نرم افزار امنیتی کوچک و سبک را به شما معرفی کنیم.

 

نرم افزار Trojan Killer (قاتل تروجان) همانطور که از اسمش مشخص است، یک برنامه آنتی تروجان است. یعنی میتواند از سیستم شما در مقابل هک و جاسوسی محافظت کند.

 

این نرم افزار با اسکن کامل سیستم، هر گونه بدافزار و برنامه هک و جاسوسی را شناسایی و حذف میکند. ضمن اینکه با استقرار در حافظه، جلوی دسترسی های غیر مجاز به سیستم شما را میگیرد.

ادامه مطلب
محسن گدرونی بازدید : 50 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

زبان PHP محبوب ترین زبان برنامه نویسی تحت وب است. امروزه بیشتر سایت های کوچک و بزرگ دنیا توسط این زبان نوشته شده اند.

از جمله دلایل محبوبیت زبان PHP میتوان به سادگی، سورس کدهای رایگان، مدیریت بانک اطلاعاتی رایگان، فراوانی کدهای آماده، و وجود انواع CMS های رایگان به زبان PHP اشاره کرد.

 

زبان PHP در طرف سرور کامپایل میشود. یعنی کدها بر روی سرور سایت پردازش میشوند و کاربر نتیجه آن را میبیند. به همین دلیل نیاز به نرم افزارخاصی برای کامپیال شدن ندارد.

 

اما اگر بخواهید به زبان PHP برنامه نویسی کنید، نیاز به یک ویرایشگر (ادیتور) دارید تا کدهای خود را در آن بنویسید. حالا اگر ویرایشگری داشته باشید که خودش همه کدهای PHP را بشناسد تا نیازی به حفظ کردن همه دستورات نداشته باشید کارتان راحت تر است.

 

نرم افزار JetBrains PhpStorm یک ادیتور همه کاره برای برنامه نویسان زبان PHP است. این ادیتور یک محیط برنامه نویسی کامل برای شما فراهم میکند که میتوانید کدهای خود را در آن بنویسید، ویرایش کنید، غلط گیری کنید، و نتیجه کار را ببینید!

 

نسخه جدید نرم افزار JetBrains PhpStorm به تازگی منتشر شده و اکنون از سایت سرزمین دانلود قابل دریافت است.

ادامه مطلب
محسن گدرونی بازدید : 67 شنبه 12 مهر 1393 نظرات (0)

 

 

نرم افزار انوار وحی، یکی از بهترین نرم افزارهای قرآن کریم برای اندروید است. این نرم افزار شامل ترتیل کامل قرآن کریم (با صدای آقای رضازاده) به همراه متن و ترجمه قرآن کریم (ترجمه آیت الله سید حسن ابطحی) میباشد.

 

نرم افزار انوار وحی دارای امکاناتی مثل نمایش همزمان متن با ترتیل، جستجو، یادداشت برداری، نشانه گذاری، و ... است. در ادامه میتوانید با سایر قابلیت های این نرم افزار قرآنی آشنا شوید.

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 51

درباره ما
تنـــــــــها موندمو با غــــــم خوندمو تنها سوختــــــمو … . . . لالا لالا بخواب آروم نبودت مرگ این خونست از اون روزی که تو رفتی همه میگن یه دیوونست …
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    آیا موضوعات سایت به نیاز های شما کمکی کردند
    آمار سایت
  • کل مطالب : 301
  • کل نظرات : 19
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 26
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 118
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 166
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 5,235
  • بازدید کلی : 69,245
  • لیزر با قابلیت برد 12 کیلومتر
    بازی انلاین فوتبالی